Przeprowadzki biur Warszawa
Przeprowadzki biur – Szybko - Kompleksowo - Solidna firma
Przeprowadzki biur wykonujemy głównie na terenie Warszawy oraz w sąsiednich miejscowościach. Segment ten ma specyficzne potrzeby, które muszą być spełnione, aby przeprowadzka przebiegła po myśli. Nasze wieloletnie doświadczenie pomaga nam dopasować się indywidualnie do potrzeb każego klienta. Działamy w oparciu o sprawdzone metody, które pozwalają nam na przeprowadzkę małej firmy jak i dużych wielostanowiskowych biur. W trakcie wykonywanych usług korzystamy z profesjonalnego sprzętu, tak aby przeprowadzkę wykonać w jak najbardziej optymalnym czasie. Posiadamy wózki transportowe, pasy do noszenia ręcznego, elektronarzędza, schodołazy oraz inne sprzęty niezbędne do prawidłowego wykonywania naszych usług. Dla dodatkowej ochrony oferujemy zawsze w cenie usługi UBEZPIECZENIE mienia na czas przeprowadzki, co wyróżnia nas na tle konkurencji.
Nasze referencje to najlepszy dowód na to, że jesteśmy firmą, która dba o potrzeby klientów i zapewnia najwyższą jakość usług przeprowadzkowych
Przeprowadzki biur Warszawa - wybierz typ przeprowadzki
Przed rozpoczęciem przeprowadzki zastanów się, ile pracy jesteś gotów wykonać samodzielnie. Im więcej zrobisz Ty i pracownicy Twojej firmy, tym tańsza będzie przeprowadzka. W naszej firmie mają Państwo 3 warianty przeprowadzek:
Przeprowadzka biura - kompleksowa
Z nami nie musisz obawiać się o to, że rytm pracy całej firmy zostanie zakłócony przez przeprowadzkę do nowej lokalizacji, gdyż terminy jakimi operujemy są elastyczne i dopasowane pod klienta. Pomagamy w kompleksowy sposób zarówno w pakowaniu, demontażu mebli, jak i transporcie niezbędnych przedmiotów i ponownym montażu wyposażenia biura, podłączaniu komputerów, monitorów, oraz całego sprzętu elektronicznego.
W składzie usług kompleksowych znajdziesz:
- Pakowanie wyposarzenia i zawartości mebli, pakowanie kuchni
- Zabezpieczenie mebli (folią bąbelkową, stretch, koce transportowe)
- Demontowanie mebli i pozostałych elementów sprzętu biurowego,
- Opisanie wszystkich przedmiotów i kartonów, tak aby trafiły do odpowiednich pomieszczeń,
- Zabezpieczenie windy, ścian na korytarzach oraz innych elementów, które tego wymagają.
- Załadowanie i zabezpieczenie mienia do transportu,
- Transport za sprawą przystosowanej do niego floty pojazdów,
- Rozładowanie mienia i ustawienie mebli na podstawie ustalonych wcześniej wytycznych,
- Sprzątanie i utylizacja materiałów, które zostały wykorzystane do pakowania.
Przeprowadzka biura - standardowa
Jeśli chcesz samodzielnie zapakować niezbędne przedmioty, możesz skorzystać z naszej usługi standardowej, która obejmuje zabezpieczenie mebli, ich demontaż i późniejszy montaż, wyniesienie zapakowanych kartonów oraz ich bezpieczny transport podczas przeprowadzki biur (Warszawa). Wariant ten jest najczęściej wybierany przez naszych klientów. Twoi pracownicy będą odpowiedzialni za spakowanie dokumentów, wyposarzenia kuchni, biurek, szafek pod biurko, szaf i innych mebli.
Przeprowadzka standardowa zawiera:
- Zabezpieczenie mebli (folią bąbelkową, stretch, koce transportowe)
- Demontowanie mebli i pozostałych elementów sprzętu biurowego,
- Zabezpieczenie windy, ścian na korytarzach oraz innych elementów, które tego wymagają.
- Załadowanie i zabezpieczenie mienia do transportu,
- Transport za sprawą przystosowanej do niego floty pojazdów,
- Rozładowanie mienia i ustawienie mebli na podstawie ustalonych wcześniej wytycznych,
- Sprzątanie i utylizacja materiałów, które zostały wykorzystane do pakowania.
Przeprowadzka biura - tania/ekonomiczna
W tym wariancie nasze usługi obejmują wyniesienie rzeczy, załadunek, transport oraz rozładunek wyposarzenia biura do nowej lokalizacji. Ze względu na to, że przeprowadzka jest usługą ekonomiczną, zamawiający musi samodzielnie przygotować swoje mienie do transportu. Aby samodzielnie spakować biuro, warto skorzystać z materiałów pakowych, które znajdziecie w naszym sklepie superopakowania.pl. Oferujemy szeroki wybór produktów do pakowania w konkurencyjnych cenach.
Przeprowadzka biura - wizja lokalna, wycena
Zebrane przez lata doświadczenie pokazało nam, że bardzo ważne jest przygotowanie do każdego ze zleceń. Dlatego też w ramach naszych usług przeprowadzamy wizję lokalną i na miejscu indywidualnie wyceniamy zadania. Wycena jest zawsze darmowa i niezobowiązująca.
Jakie opakowania stosujemy do zabezpieczenia Państwa rzeczy podczas przeprowadzki?
Przeprowadzka biura - termin przeprowadzki
Termin przeprowadzki biura to jedna z najważniejszych kwestii, które należy wziąć pod uwagę podczas planowania. Odpowiednio dobrany termin pozwoli na sprawne przeprowadzenie całej operacji, bez zakłócania pracy firmy.
Czynniki, które należy wziąć pod uwagę przy wyborze terminu przeprowadzki biura w Warszawie to:
- Ciągłość pracy firmy. Najlepiej wybrać termin, w którym firma nie pracuje, np. w godzinach nocnych, weekend lub w dzień ustawowo wolny od pracy.
- W jakich godzinach? Przed przeprowadzką sprawdź w zarządzie budynku, jakie są godziny, w których można się przeprowadzać. W przypadku biurowców przeprowadzki często odbywają się poza godzinami pracy, aby nie zakłócać pracy innych.
- Ile dni zajmie przeprowadzka? W przypadku wielkopowierzchniowych biur przenosiny w ciągu jednego dnia nie są możliwe ze względu na ogrom pracy. Należy wtedy ustalić harmonogram prac i podzielić je na etapy np. pokojami. Również dla pracowników Państwa biura będzie to komfortowe, gdyż będą wiedzieli ile mają czasu na spakowanie i kiedy przyjdzie pora na przenosiny ich działu
- Dostępność firmy przeprowadzkowej. Warto zarezerwować termin przeprowadzki z odpowiednim wyprzedzeniem, aby mieć pewność, że dana firma będzie w stanie ją wykonać. Jeśli chcesz mieć pewność, że otrzymasz konkretną datę przeprowadzki, nie czekaj do ostatniej chwili. Im wcześniej skontaktujesz się z nami, tym lepiej będziemy mogli dopasować się do Twoich potrzeb.
Przeprowadzki biur Warszawa - sprawdzone metody
Skorzystanie z profesjonalnych usług transportowych to idealny sposób na przeprowadzenie całego procesu w sposób spójny, który nie zakłóca standardowej pracy firmy. Co prawda zmiana siedziby firmy może okazać się dużym wyzwaniem, niemniej jednak zastosowanie odpowiednich metod przez profesjonalistów, to prosty sposób do skrócenia czasu trwania przeprowadzki.
Gwarantujemy szczegółowe zaplanowanie przeprowadzki biura w Warszawie, co znacznie zmniejszy ilość czasu poświęconego na pakowanie, demontaż i transport. Dla nas najważniejsze pozostaje oferowanie profesjonalnych i kompleksowych usług transportowych dla firm, które przygotowują się do przeprowadzki biura w Warszawie i okolicy. Jesteśmy ekspertami od przeprowadzek firm i biur na terenie stolicy.
Posiadamy doświadczony zespół i nowoczesną, rozbudowaną flotę pojazdów, która pozwoli nam na kompleksowe świadczenie usług na najwyższym poziomie. Jesteśmy odpowiedzialni za wszystkie obowiązki związane z pakowaniem, porządkowaniem, transportowaniem i ponownym montażem wyposażenia biura. Możesz skorzystać z naszego wieloletniego doświadczenia i rzetelności, aby przeprowadzka biura była przyjemnym procesem i zajęła niewiele czasu. Z nami wszystkie transportowane przedmioty są odpowiednio zabezpieczone. Najlepsza firma oferująca przeprowadzki biur w Warszawie serdecznie zaprasza do kontaktu!
Relokacje i przeprowadzki biur - transport gabarytów
Relokacja to inaczej przenoszenie kartonów lub mebli w obrębie jednego budynku. Relokacje biur to zazwyczaj zamiana pokoi pracowników, lub przenoszenie kartonów czy mebli z jednego piętra na drugie. Są to również wszelkie usługi poprawkowe, montażowe, sprzątanie archiwum, pomoc w uporządkowaniu dokumentów.
Przed przystąpieniem do realizacji zadania niezbędna będzie bezpłatna wycena. Nasz pracownik przyjedzie na wskazany przez Państwa adres w celu wizji lokalnej, na tej podstawie będziemy mogli oszacować koszt oraz czas wykonania tej usługi.
Nasze doświadczenie przeprowadzkowe pozwala nam wykonać taką usługę szybko i sprawnie. Wiele największych firm w Polsce przekonało się o jakości i profesjonalizmie naszych usług. Z przyjemnością teraz do nas wracają, a stałych klientów traktujemy ze szczególną uwagą.
Pracownicy posiadają nie tylko doświadczenie ale również zaplecze techniczne. Do transportu biura korzystamy ze swoich materiałów przeprowadzkowych najlepszej jakości. Kartony, w które pakujemy dokumenty, segregatory, teczki, są nowe więc wszystko dociera w nienaruszonym stanie. Używamy foli stretch do zabezpieczenia mebli by podczas przenoszenia drzwiczki i szuflady się nie otwierały, oraz żeby zapobiec ich wyłamaniu.
Wykonujemy również transport i przenoszenie różnych gabarytów, które znajdują się w biurach:
- Urządzenia wielofunkcyjne, XERO
- Sejfy i kasy pancerne
- Szafy serwerowe
- Szafy rakowe
- Plotery
Do ułatwienia i przyśpieszenia relokacji biur, używamy profesjonalnego sprzętu:
- Wózek transportowy
- Platforma na kartony
- Paleciak
- Pasy do noszenia
- Elektronarzędzia